دانلود پایان نامه، پروپوزال، پروژه در مورد میزان رضایت مشتریان

جهت دانلود پایان نامه درباره میزان رضایت مشتریان و پروپوزال و دانلود گزارش سمینار در مورد میزان رضایت مشتریان و یا دانلود پروژه دانشجویی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و تز دکترا درباره میزان رضایت مشتریان تعداد 100 مورد در سایت در ارتباط با میزان رضایت مشتریان پیشنهاد می گردد که در لیست زیر نمایش داده شده اند که می توانید در انجام پایان نامه , پروپزال , پروژه های دانشجویی و دانلود گزارش سمینارهای خود استفاده نمایید :

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: مدیریت

مقدمه : در زمانهای بسیار دور تعداد تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان خدمت کم بودند و از طرف دیگر تعداد مشتریان نیز اندک بودند. در هر منطقه‌ای تولید کننده یا عرضه‌کننده‌ای مشغول به ارائه محصول و خدمتی بود و خریداران محصول یا دریافت‌کنندگان خدمت هم، برای این تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان شناخته شده بودند. لذا هر چه تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان به بازار ارایه می‌دادند همان بفروش می‌رسید، ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: حسابداری

1-مقدمه : در زمانهای بسیار دور تعداد تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان خدمت کم بودند و از طرف دیگر تعداد مشتریان نیز اندک بودند. در هر منطقه‌ای تولید کننده یا عرضه‌کننده‌ای مشغول به ارائه محصول و خدمتی بود و خریداران محصول یا دریافت‌کنندگان خدمت هم، برای این تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان شناخته شده بودند. لذا هر چه تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان به بازار ارایه می‌دادند همان بفروش ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: حسابداری

بیان مسئله امروزه شیوه عرضه خدمات در بانک ها با گسترش شبکه اینترنت و قابل دسترس بودن آن برای همگان متحول شده است. سیستم انتقال الکترونیکی وجوه از طریق ابزاری همچون کارتها و کدها راه اندازی می‌شود که امکان دسترسی آسان به حسابهای شخصی را فراهم می‌کند ( ونوس،مختاران،1381،ص 6 ). به طور کلی بانکداری 4 دوره را پشت سر گذاشته است. استفاده از مسکوکات، سیستم های پرداخت کاغذی نظیر ...

تعداد صفحه: ۱۶۸ دسته بندی: ادبیات فارسی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: تحقیق در ارتباطات اجتماعی موضوع اصلی این پژوهش "میزان رضایتمندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تامین اجتماعی تهران" است .در این تحقیق 6 سوال و فرضیه با استفاده از آزمون های آماری و جداول یک و دو بعدی مورد سنجش قرار گرفته است .روش اصلی این تحقیق پیمایشی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده است. 16 شعبه به صورت ...

تعداد صفحه: ۱۰۸ دسته بندی: جغرافیا و برنامه ریزی شهری

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش : روزنامه نگاری چکیده سازمان نوسازی شهر تهران هم اکنون خدمات متنوعی در زمینه نوسازی بافت فرسوده به جامعه ارائه می کند این خدمات طیف وسیعی از خدمات مربوط به طرح ویژه نوسازی مبتنی بر نگرش سیستمی طراحی شده و چارچوب نظری ساز و کارهای اجرایی آن در بافت فرسوده شهری تهران را در برمی گیرد. خدمات سازمان نوسازی شهر تهران بویژه در زمینه ...

تعداد صفحه: ۱۳۸ دسته بندی: حسابداری

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: بازاریابی چکیده: در اغلب کشورها یکی از منابع درآمد ارزی، صنعت گردشگری می باشد . گردشگری یکی از موضوعاتی است که رشته های مختلفی را در بر می گیرد ،از جمله آن مجتمع های توریستی و تفریحی رفاهی می باشد . عدم توجه به این صنف به طور مستقیم یا غیر مستقیم می تواند موجب ضعف صنعت گردشگری گردد، و منابع درآمد ارزی را کاهش دهد. در مفهوم ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: روانشناسی

روش تحقیق در مدیریتعنوان دقیق پژوهش: ارزیابی میزان رضایتمندی دانشجویان مدیریت امور بانکی (ورودی 84)از اقدامات دانشگاه آزاد واحد ایذه . واژگان کلیدی پژوهش: - ارزیابی - رضایتمندی - اقدامات بیان مساله پژوهش : میزان رضایت مندی دانشجویان مدیریت امور بانکی از اقدامات دانشگاه آزاد ایذه در مورد این رشته تا چه حد می باشد؟اولین ورودی های رشته مدیریت امور بانکی سال 84 وارد این دانشگاه شدند ...

تعداد صفحه: ۹۰ دسته بندی: مدیریت

مقدمه: در عصری که زندگی می‌کنیم مکانیسم لزوم یک شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریک) کارکنان در زمینه به کارگیری آن در محیط کار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است. انسانی که در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یک طرف میزان ارتباطات حضوری را کاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تکنولوژی انتظار آن است که اگرچه ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: مدیریت

مقدمه جهان در آستانه قرن بیست‌ویکم با تحولات بس شگرفی روبرو شده است. مفهوم این تحولات این است که روشهای دیرین کسب و کار در دنیای امرو ز کارآیی گذشته را نخواهد داشت. امروزه مؤسسات تجاری به خوبی می‌دانند که حیات آنها بسته به وجود و رضایت مشتریان است و بدست آوردن و حفظ مشتریان در دنیای امرو ز که دگرگونیهای بسیار زیاد، همراه با گسترش رقابت در زمینه‌‌های گوناگون همر اه است، بسیار ...

تعداد صفحه: ۶۸ دسته بندی: علوم تربیتی

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی علوم تربیتی مقدمه: با توجه به محیط امروزی که تغییر ویژگی غیر قابل انکارآنست، سازمانها برای دوام وحتی بقاءبایستس خود را باتغییر وتحولات هماهنگ نماید ومدیران بایستی قادر باشند به بهره برداری همراه با رضایت شغلی دست یابند. بهبود وبازسازی سازملن براساس محیط متغیر امروزی وزمینه ای که علوم رفتاری سازمانی به وجود آورده مطرح شده است. که درواقع یک نوع ...

تعداد صفحه: ۱۰۶ دسته بندی: مدیریت

مقدمه امروزه موفقیت شرکتها و موسسات در گرو شناخت آنها از مشتریان و رقبا و سایر عوامل تاثیر گذار بر بازار است. نیازها و خواسته های مشتریان همواره در حال تغییرند و شناخت این تغییرات نیز برای موفقیت بنگاهها حیاتی است. از سوی دیگر ، رقبا نیز به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند کرد. همچنین تغییر شرایط و قواعد حاکم بر بازار، از جمله تغییرات ...

تعداد صفحه: ۲۵ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

تاثیر تبلیغات بر زندگی روزمره، به عنوان یکی از شاخه های علمی، فرهنگی، اجتماعی وارتباطی و نوپا بودن این صنعت در کشور، موجب می شود که نگاهی عمیق و دقیق به آن داشته باشیم. بنابر این تبلیغات یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار است موفقیت و عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شرکتها در کیفیت فعالیت های تبلیغاتی آنها نهفته است بدیهی است استمرار و توسعه ی فروش کالا و خدمت زمانی میسر ...

تعداد صفحه: ۱۳۲ دسته بندی: اقتصاد

مقدمه بشر از دیرباز برای رفع نیازهای خود اقدام به مبادله کالا و خدمات نمود، با مرور زمان و با پیشرفت علم،نحوه ی تبادل کالاها و خدمات از روش خود کفایی به مبادله پایاپای تبدیل شد، با اختراع پول روزنه ی جدیدی، در جهت پیشرفت انسان به سوی راحتی بیشتر گشوده شد. با وارد شدن علم به این چرخه، و ظهور علم اقتصاد و روش‌های مختلف تبادل کالاها وخدمات، تجارت جهانی پای به عرصه ای گذاشت که هر ...

تعداد صفحه: ۱۵۲ دسته بندی: مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش:منابع انسانی چکیده پایان نامه (شامل خلاصه، اهداف، روش‌های اجرا و نتایج بدست آمده) : تحقیق حاضر که یک تحقیق کاربردیست و از نظر گردآوری داده‌ها توصیفی و از نوع زمینه یابی است به دنبال مساله عدم شناخت و اطلاعات کافی در مورد کارکنان و توانمندی آنها و همچنین نبود تحقیقات در این زمینه و به منظور بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرکات استان ...

تعداد صفحه: ۱۷۵ دسته بندی: بیمه

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: حسابداری چکیده در این تحقیق، روابط بین معیارهای غیرمالی و عملکرد مالی شرکت‌های بیمه مکمل درمان مورد بررسی قرار گرفت. در این بررسی معیار رضایتمندی مشتریان به عنوان معیار غیرمالی و درآمد شرکت به عنوان معیار مالی در نظر گرفته شد. جامعه آماری شعب شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در سراسر کشور انتخاب گردید. که با استفاده از فرمول تعیین نمونه ...

تعداد صفحه: ۴۲۲ دسته بندی: مدیریت

مقدمه امروزه، شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای سازمان‌ها از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار است و مشتری به عنوان عامل کلیدی و محوری در سازمان‌ها تلقی شده و جهت‌گیری کلیه اهداف، استراتژی‌ها و منابع سازمانی حول محور جذب و نگهداری مشتریان سودآور می‌باشد. لذا موضوع حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای شرکت‌هایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش را در بازار دارند به عنوان یک چالش ...

تعداد صفحه: ۱۴۱ دسته بندی: حسابداری

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: حسابداری چکیده: خدمات رکن اصلی اقتصاد در جوامع امروزی است و بانک ها به عنوان یک سازمان خدماتی هدایت و پشتیبانی بسیاری از فعالیت های اقتصادی جامعه را بر عهده دارند. در این میان آنچه بقاء و تداوم فعّالیت مؤسّسات مالی را تأمین می کند ارائۀ خدمات در شکلی مطلوب و مطمئن و متناسب است تا بتواند با برآوردن انتظارات و خواسته های مشتریان ...

تعداد صفحه: ۱۰۴ دسته بندی: مدیریت

مقطع کارشناسی ارشد رشته .مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل چکیده هرسازمان در فعالیت های بازاریابی خود به دنبال جذب بیشترین مشتری است به طوری که حداکثر تاثیر مثبت را برروی مشتری بگذارد تا در نهایت جذب سازمان گردد با توجه به رقابت بازار اقتصاد جهان امروز و تلاش برای پیشی گرفتن سازمان های مالی از یکدیگر در امر جلب نظر مشتری و رضایت مندی آنان برای بهره وری و بهره گیری بیشتر از منابع ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مدیریت

عنوان تحقیق به فارسی: بررسی تاثیر ارزش نام ونشان تجاری فرش بر وفاداری مشتریان در شهرستان اردبیل. عنوان تحقیق به انگلیسی: Assess the impact of brand equity carpet on customer loyalty in city Ardabil پرسش اصلی پژوهش: آیا بین ارزش نام و نشان تجاری و وفاداری مشتریان رابطه معناداری وجود دارد؟ بیان مسئله: بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه‏های ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: مدیریت

بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه‏های مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و منظور از تحقیق به صورت مستند) : بیمارستانها مرکز انتقال دانش و مهارت های پزشکی بوده و منبع مهم و قدرتمندی را از لحاظ اطلاعات و تکنولوژی تشکیل میدهند که با استفاده از تسهیلات و امکانات ویژه خود و با ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در جهت تولید محصولی به نام حفظ، بازگشت ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: مدیریت

فصل اول کلیات پژوهش مقدمه تامین اجتماعی حمایتی است که جامعه در برابر نابسامانی های اجتماعی و اقتصادی ناشی از قطع یا کاهش شدید در آمد بر اثر بیکاری، بیماری، بارداری، از کارافتادگی سالمندی، فوت و همچنین افزایش هزینه درمان و نگهداری خانواده ( عائله مندی ) به اعضای خود ارایه می کند. دو راهبرد اصلی و رایج تامین اجتماعی در جهان؛ بیمه های اجتماعی و حمایت های اجتماعی است. درمان مستقیم و ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: مدیریت

1- مقدمه مطالعات و پژوهش‌هایی که طی دو دهه اخیر در رابطه با علل موفقیت شرکت‌ ها و مؤسسه‌های موفق جهان بعمل آمده است، حکایت از آن دارد که انتظارات مشتری از کیفیت خدمت‌رسانی در این سازمان‌ها به مثابه یک موضوع استراتژیک مطرح بوده و تمامی فعالیت‌های سازمان در جهت تامین آن هماهنگ می‌شود. بنابراین کیفیت بعنوان مهمترین معیار برتری در بازار رقابت مطرح شده و نقش تعیین‌کننده آن در حفظ ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

چکیده: هدف از این پژوهش ، بررسی تاخیر در پروازها و نقش آن برسطح رضایتمندی مسافر به عنوان یک مشتری است. در این مقاله تاخیر در پرواز به صورت یک روال معمول و به تفکیک علل بررسی شده و در نهایت راهکارهایی برای کاهش این تاخیرها و افزایش سطح رضایتمندی مسافرین بیان می گردد. در این پژوهش سعی بر این است که به تاخیرهای پروازی به عنوان یک مسئله که می تواند فرصت هم باشد، توجه شده و جوانب ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: حسابداری

پایان‏نامه‌ی کارشناسی ارشد اطلاعات مربوط به پایان‏نامه: الف- عنوان تحقیق 1- عنوان به زبان فارسی: بررسی هوشمندی رقابتی بر رضایت مشتری در بانک صادرات استان اردبیل 2- عنوان به زبان انگلیسی/(آلمانی، فرانسه، عربی): Study on customer satisfaction in competitive intelligence Bank of Ardabil Province. تذکر: صرفاً دانشجویان رشته‏های زبان آلمانی،‌فرانسه و عربی مجازند عنوان پایان‏نامه خود ...

تعداد صفحه: ۵۲ دسته بندی: اقتصاد

پیشگفتار بررسی تحولات سالهای اخیر نشان می دهد،که خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و این روند در سال های آتی با سرعت بیشتر توسعه می یابد.صنعت کوچک و خدمات بزرگ می شود .مدیران موٌسسات تولیدی و خدماتی در کلیه بخش های دولتی تعاونی و خصوصی به تدریج پی می برند که تنها کیفیت محصول نمی تواند موجب تمایز آن ها از دیگران شود بلکه باید کانون توجه را از بازار گرایی به مشتری گرایی تغییر داد. ...

تعداد صفحه: ۲۰۳ دسته بندی: ادبیات فارسی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت صنعتی گرایش: تولید و عملیات چکیده: امروزه بنگاههای اقتصادی کشور در فرایند جهانی شدن و پیوستن به منظومه تجارت جهانی با چالشهای بیشماری مواجه هستند.سازمانهایی می توانند به بقای خود ادامه دهند که نسبت به خواسته ها وانتظارات مشتریان و ذینفعان پاسخگو باشند، همچنین به سود آوری و ثروت آفرینی بعنوان شاخصهای کلیدی و برتر سازمانی توجه ...

تعداد صفحه: ۱۳۷ دسته بندی: ادبیات فارسی

پروژه دوره کارشناسی مهندسی کامپیوتر – سخت افزار چکیده شبکه­های بی­سیم با توجه به عواملی از قبیل هزینه­ی پایین سخت افزار ،سهولت نصب و انعطاف پذیری در پیکربندی در چند سال اخیر مورد توجه قرارگرفته است. اما با افزایش کاربردهای شبکه­های بی­سیم به نظامی،تجاری،محیط خانه و آموزشی وغیره، تامین امنیت داده­ها به یک موضوع مهم تبدیل شده است.درابتدای این پروژه به مبانی شبکه­های بی­سیم به ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

بررسی تاثیر سرمایه های انسانی بر کیفیت خدمات در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل بیان مسئله تامین اجتماعی[1] حمایتی است که جامعه در برابر نابسامانی های اجتماعی و اقتصادی ناشی از قطع یا کاهش شدید در آمد بر اثر بیکاری، بیماری، بارداری، از کارافتادگی سالمندی، فوت و همچنین افزایش هزینه درمان و نگهداری خانواده ( عائله مندی ) به اعضای خود ارایه می کند. دو راهبرد اصلی و رایج ...

تعداد صفحه: ۱۳۴ دسته بندی: مدیریت

مقدمه همانطور که می‌دانیم امروزه اغلب سازمانها در محیطی رقابتی و پویا در حال فعالیت هستند. محیطی که متغیرهای داخلی و خارجی آن دائما در حال تغییر بوده و امکان پیش‌بینی این تغییرات نیز بسیار سخت و مشکل است. از طرفی سازمانها هزینه‌های فراوان و زمان زیادی را صرف تهیه، تدوین و اجرای استراتژی هایی می‌نمایند تا بتوانند به اهداف بلند مدت و چشم اندازهای سازمان خود دست یابند. بنابر این ...

تعداد صفحه: ۹۰ دسته بندی: اقتصاد

چکیده : در یک نگاه کلی می توان تجارت الکترونیک را زیر مجموعه ای از کسب و کار الکترونیک[1] که ارمغان فن آوری اطلاعات می باشد دانست استقرار الکترونیک نیازمند بسترسازیهای مناسب اقتصادی و فنی مخابراتی حقوق انسانی و فرهنگی می باشد. هدف از تحقیق بررسی نقش تجارت الکترونیک در تحول ودگرگونی اقتصادی است .پروژه حاضر به روش کتابخانه ای است . تأثیر مستقیم و غیرمستقیم فناوری اطلاعات و ...

تعداد صفحه: ۷۰ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

1مقدمه امروزه نظام آموزش و پرورش به عنوان یک پدیده اجتماعی جزء لاینفک زندگی اجتماعی به شمار میرود هرچند ساختار و عملکرد و ویژه گیهای آن در جوامع مختلف متفاوت است ولی وجوه مشترک بسیاری در میان نظامهای آموزشی یافت می شود وپیدایی وگسترش این نظامها حاکی از ضرورت واهمیت روزافزون آموزش وپرورش در جهان کنونی است. ضرورت واهمیت مدیریت آموزشی در عصری که از سویی تقاضا برای آموزش وپرورش رشد ...

تعداد صفحه: ۶۳ دسته بندی: حسابداری

مقدمه بسیاری از شرکت ها در نتیجه کاهش سود و در مواجه به رقابت فزاینده جهانی به این نتیجه رسیده اند که با طرح بهایا‍‍بی بر مبنای هدف (قیمت گذاری بر مبنای قیمت بازار) به عنوان یک ابزار راهبردی و کلیدی دیگر قیمت گذاری محصولات بر مبنای بهای تمام شده مناسب نخواهد بود. شرکت ها برای بقا باید در زمینه تولید و عرضه محصولات تخصصی پیدا کنند که علاوه بر تأمین سود مورد نظر آنها واجد کیفیت و ...

تعداد صفحه: ۹۴ دسته بندی: مدیریت

1- مقدمه مطالعاتی که در رابطه با علل موفقیت سازمان ها بعمل آمده است. حاکی از آن است که کیفیت انتظارات بیشتری از خدمت در این سازمانها ،به مثابه یک موضوع مهم مطرح بوده و تمامی فعالیتهای سازمان در جهت تأمین آن هماهنگ می شود. مشتریان عامل حیاتی هر تجارتی هستند و کیفیت خدمات می تواند مشتریان را راضی و آنها را حفظ کند. از سوی دیگر، امروزه تنها سازمانهایی در عرصه رقابت از موقعیت مناسب ...

تعداد صفحه: ۹۹ دسته بندی: اقتصاد

چکیده: در سال­های اخیر با پیشرفت­های حاصله در زمینه فن­آوری اطلاعات و ارتباطات و نیز تحولات انجام گرفته در بازار، رقابت بر سر کسب مشتری تشدید شده و شاهد ظهور مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)[1] به عنوان یک رویکرد مهم در کسب و کار بوده ایم. CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری و نه بازاریابی ارتباط با مشتری است. مدیریت مفهومی گسترده­تر از بازاریابی داشته و شامل عوامل متعدد ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: حسابداری

مقدمه آدمی در اوایل پیدایش زندگی اجتماعی خود به طور تصادفی به حساب و چگونگی محاسبه پی برد تا بتواند چرخه زندگی خود را بچرخاند. اجتماعات اولیه زندگی ثابتی نداشتند و پیوسته در حال کوچ کردن بودن بنابراین زندگی آنها وابسته به وضعیت آب و هوا بود به همین خاطر آنها زمستان را در مناطق گرمسیر به سر می بردند و همیشه طوری محاسبه می کردند که زمستان را در سختی به سر نبرند. هرچه از عمر این ...

تعداد صفحه: ۴۰ دسته بندی: حسابداری

تاریخچه شرکت مخابرات خراسان اولین مرکز تلفن استان خراسان در شهر مقدس مشهد با نصب 70 شماره تلفن مغناطیسی در سال 1298 مورد بهره برداری قرار گرفت و طی سالهای 1298 لغایت 1357 تعداد مرکز خودکار تلفن شهری 9 مرکز افزایش یافت. طی برنامه پنج سال اول با راه اندازی 29 مرکز ,مجموع مراکز تلفن استان به 95 مرکز رسید. مطابق با برنامه توسعه پنج سال دوم تاسیس 139 مرکز تلفن جدید پیش بینی شد که طی ...

تعداد صفحه: ۱۸۸ دسته بندی: اقتصاد

جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی گرایش : مالی فصل اول کلیات تحقیق -1- مقدمه مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است که «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و ...

تعداد صفحه: ۸۷ دسته بندی: حسابداری

پروژه جهت دریافت مدرک کارشناسی رشته حسابداری چکیده سیستم بهنگام سیستمی منضبط، یکپارچه و فرآیند گراست که برای بهبود همزمان بهره وری و کیفیت از سیستم های کاری چند منظوری و سیستم کنترل کششی استفاده می کند. هدف این سیستم جلوگیری از راکد ماندن سرمایه به شکل موجودی است اساس سیستم بهنگام فرآیند یکنواخت وپایدار تولید ازطریق سیستمی است که حداقل موجودی را استفاده کند .عامل شتابدهنده سیستم ...

تعداد صفحه: ۱۷۴ دسته بندی: مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی چکیده: مقدمه: مدیریت زنجیره تأمین روز به روز در حال تکامل و پیشرفت است و به دنبال راه هایی برای کاهش هرچه بیشتر سیکل تولید محصول و ارائه خدمات تا رسیدن به دست مشتری ضمن بالا بردن کیفیت محصول و خدمات مورد نظر است روش کار: این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی و از نظر هدف از روش کاربردی استفاده نمودیم با استفاده از پرسشنامه ...

تعداد صفحه: ۱۲۷ دسته بندی: مدیریت

دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت دولتی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد ((M.A )) گرایش: منابع انسانی چکیده: سازمان‌ها امروزه در محیطی کاملاً رقابتی که همراه با تحولات شگفت‌انگیز است باید اداره شوند. در چنین شرایطی مدیران فرصت چندانی برای کنترل کارکنان در اختیار ندارند و باید عمده وظایف روزمره را به عهده کارکنان بگذارند. کارکنان زمانی می‌توانند به خوبی از عهده وظایف محوله ...

تعداد صفحه: ۱۰۳ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

چکیده: در پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین استرس با فرسودگی شغلی در کارمندان اداری و کارگران کارخانه ایران خودرو دیزل پرداخته شده است. بدین منظور تعداد 60 نفر از شاغلین ( 30 نفر کارمند اداری و 30 نفر کارگر) با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی در دسترس انتخاب شدند. و سپس پرسشنامه فرسودگی شغلی با 22 ماده و پرسشنامه استرس با 10 ماده در مورد آنها اجرا شد. داده‌های حاصل از پژوهش با ...

تعداد صفحه: ۲۳۵ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

گزارش سمینار کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر- گرایش نرم افزار چکیده خط تولید مفهومی است که از سال های پیشین مورد استفاده صنعت بوده است . از دلایل استفاده از خط تولید میتوان به کاهش هزینه ها و افزایش سرعت تحویل محصول به بازار نام برد. سازمان های توسعه دهنده نرم افزار نیز به دلیل مزایایی که خط تولید برای آن ها مهیا میکند، رویکرد خط تولید در توسعه نرم افزار را پیش گرفتند. اّما ...

تعداد صفحه: ۲۱۵ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر چکیده معماری سازمانی به عنوان راه حلی جامع و راهبردی در مدیریت، توسعه و نگهداشت سامانه های اطلاعاتی سازمانی از نیمه دوم دهه١٩٩٠ میلادی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. رویکرد موجود در این روش مبتنی بر ایده مدیریت افقی به جای عمودی است که در ضمن تفاوت های عمده ای با سایر روش های راهبردی پیشین نظیر طرح های جامع دارد. معماری به تنهایی چیزی ...

تعداد صفحه: ۲۱۹ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر- نرم افزار (M.Sc) چکیده : درحال حاضر معماری سازمانی یکی ازعوامل مهم و کلیدی درانجام ماموریت های سازمان هامحسوب می شود. هدف معماری سازمانی این است که فناوری اطلاعات را از حالت یک ابزار خارج کرده وبهیکی از منابع سازمان در کنار سایر منابع تبدیل نماید، بطوری که در خدمت ماموریت های سازمان باشد. در حال حاضرسازمان های مختلف به ویژه سازمان ...

تعداد صفحه: ۱۰۶ دسته بندی: مدیریت

(پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت صنعتی) فصل اول : طرح تحقیق مقدمه تاریخچه اهداف مدل تعالی آشنایی با کلیات مدل مفاهیم بنیادین تعالی معیارهای مدل EFQM معیارهای مدل از دید امتیاز منطق امتیاز دهی RADAR روشهای خود ارزیابی قلمرو زمانی و مکانی فرضیه روش تحقیق محدودیت های تحقیق مفاهیم نوین مدیریتی ؛ آشنایی با مدل تعالی سازمانی EFQM 1- مقدمه : بیش از یک دهه از اجرای رویکرد خصوصی سازی ...

تعداد صفحه: ۲۳۹ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه‌های مختلف اقتصادی، بازرگانی تاثیرات شگرف این پدیده را بیش از پیش نمایان ساخته است. مزایای فراوان اقتصادی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در اقتصاد و بازرگانی شامل صرفه‌جویی هزینه مبادلاتی، افزایش بهره‌وری بنگاه و صنعت، تغییر فرایندهای مدیریت و تولید بنگاه‌های اقتصادی، کاهش هزینه جستجو، دسترسی بیشتر و آسانتر و ارزانتر به اطلاعات، کاهش ...

تعداد صفحه: ۱۶۸ دسته بندی: مدیریت

فصل اول کلیات تحقیق -1- مقدمه مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است که «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و کارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری ...

تعداد صفحه: ۹۹ دسته بندی: مدیریت

مقدمه : سیر تحولات جهانی به سمت دستیابی به تکنولوژی نوین و فن آوری برتر در ارائه محصولات و خدمات ، اهمیت کیفیت و لزوم توجه به آن را اجتناب ناپذیر نموده است . امروزه دیگر پرداختن به مقوله کیفیت یک مزیت رقابتی نیست بلکه پاسخگویی به یک نیاز حیاتی است . افزایش آگاهی افراد، لزوم نوآوری در فن آوری ، جهانی شدن کسب و کار، افزایش رقابت و رشد فزاینده نیازهای جامعه از جمله عواملی است که ...

تعداد صفحه: ۱۶۱ دسته بندی: حسابداری

چکیده: کار تحقیقی و پژوهشی حاضر به منظور تعیین تاثیر آموزش های حرفه ای مستمر بر روی عملکرد حرفه ای حسابداران رسمی که در جامعه حسابداران رسمی ایران عضویت دارند، انجام گردید. محقق نظرسنجی را طراحی نمود که از مقیاس 5 امتیازی لیکرت استفاده می نمود و از طریق پرسشنامه ای که بین اعضای جامعه حسابداران رسمی توزیع گردید انجام شد. نظرسنجی بر روی ارزش مشهود و محسوس آموزشهای حرفه ای مستمر و ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: حسابداری

دانشکده مدیریت گروه حسابداری چکیده: دارایی در علم حسابداری دارایی عبارتست از کلیه اموال و حقوقی که دارای ارزش پولی باشند. دارایی‌های یک واحد ممکن است پدیده‌های عینی و مشهود باشند. رشد داراییها عبارت است از از تفاوت داراییهای سال جاری و داراییهای دوره قبل و برای نسبی کردن آن مابه التفاوت را برداراییهای دوره قبل تقسیم می کنیم . فرصتهای سرمایه‌گذاری نیز در طی مراحل مختلف چرخه عمر ...

تعداد صفحه: ۱۴۶ دسته بندی: مدیریت

چکیده مدیریت دانش، یکی از مهمترین منابع رقابتی برای هر سازمان محسوب می شود، به نحوی که بسیاری معتقدند که شرکت هایی که بتوانند هرچه سریعتر دانش را کسب و به مرحله کاربردی برسانند در یک بازار رقابتی، موفق تر خواهند بود. از طرفی دیگر، رقابت بین شرکتی اهمیت خود را از دست داده است و رقابت بین زنجیره های تامین جهت ارائه حداکثر ارزش به مشتری، مورد تاکید قرار گرفته است. مدیریت زنجیره ...

تعداد صفحه: ۹۸ دسته بندی: مدیریت

پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد ((M.A )) چکیده هدف در این تحقیق بررسی رابطه توانمندسازی با تعهدسازمانی معلمان نمین می‌باشد. نمونه آماری این پژوهش به دلیل کم بودن جامعه برابر با کل جامعه آماری و تعداد 100 نفر انتخاب شده است. روش نمونه‌گیری در این تحقیق بصورت تصادفی طبقه‌بندی گرفته است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه می‌باشد که پرسشنامه استاندارد توانمندسازی سید محمد ...

تعداد صفحه: ۷۹ دسته بندی: حسابداری

پروژه برای دریافت درجه کارشناسی رشته حسابداری فصل اول مفاهیم حسابداری مدیریت تعریف حسابداری مدیریت[1] حسابداری مدیریت آن بخش از حسابداری است که هدف از استقرار و اجرای آن تهیه اطلاعات مورد نیاز برای برنامه ریزی، اداره و کنترل عملیات یک سازمان وفراهم آوردن مبنایی است که برای تصمیم گیری های مدیران اجرایی در سطح مختلف سازمانی[2] اهداف اصلی حسابداری مدیریت هدف های اصلی حسابداری ...

تعداد صفحه: ۹۹ دسته بندی: مدیریت

چکیده: رضایت مندی شغلی و نشاط سازمانی از جمله عوامل موثر در کارآیی منابع انسانی سازمان‌ها است. ایجاد سازمان شاد که یکی از نیازهای استراتژیک برای موفقیت بلندمدت است، مستلزم رضایتمندی و نشاط منابع انسانی است. هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل موثر بر تقویت نشاط سازمانی و انگیزش کارکنان است. پژوهش حاضر از نوع کتابخانه ای بوده است. این تحقیق به بررسی وضعیت متغیرهای اعتماد به‌نفس، ...

تعداد صفحه: ۱۳۰ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

پایان نامه دوره کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر خلاصه پایان نامه: در این پروژه تحقیقاتی ابتدا با نگاهی گذرا و مختصر سیستم های مدیریت محتوی معرفی شده است سپس بر روی یک نمونه cms به نام postnuke تمرکز کرده و معرفی و تجزیه و تحلیل آن آمده است. ابتدا سعی شده که مراحل نصب را به صورت گام به گام و بصری ذکر گردد. همچنین تعدادی از ماژول ها و theme های آن معرفی شده که در بخش مستندات نمونه ای ...

تعداد صفحه: ۱۵۵ دسته بندی: مهندسی صنایع غذایی

تاریخچه از لغات بهره وری و عملکرد به طور متداول در حوزه های علمی و تجاری استفاده می شود، اگرچه به ندرت تعریف یا توضیح مناسبی از آنها ارایه شده است.در حقیقت این لغات اغلب گیج کننده اند و با واژگانی چون کارایی،اثربخشی و سوددهی، مترادف در نظر گرفته می شوند(سینک و توتل، ۱۹۸۹؛ چو، ۱۹۸۸؛سومانث، ۱۹۹۴؛ کاس و لویز، ۱۹۹۳؛ توماس و بارون، ۱۹۹۴؛جکسون و پیترسون، ۱۹۹۹). دستورالعملهای سنجش و ...

تعداد صفحه: ۱۷۱ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

پروژه دوره کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار پیش گفتار با شروع هزاره سوم،بسیاری از محققان و اندیشمندان به نقش بارز فناوری اطلاعات در توسعه اقتصادی،سیاسی،اجتماعی و فرهنگی جوامع اذعان دارند.ایشان با توجه به تحولات شگرف در فناوری ارتباطات در دهه 90 میلادی اعتقاد به نقش مهم فناوری اطلاعات به عنوان منبع تحولات بنیادین در قرن بیست و یکم در جهان دارند.امروز باور جهانی به ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: مدیریت

چکیده آشفتگی روند تجاری، افزایش رقابت در میان شرکت‌های تجاری، محیط پیرامون سازمان‌ها را بسیار متفاوت‌تر از گذشته نموده است. شناخت مسیرهای آتی تجاری و حرکت در راستای آنها به نحوی که منافع سازمان را به همراه داشته باشد، ضرورت وجود تحقیقات بازاریابی را التزام می‌بخشد. به نظر می‌رسد بنابر باور برخی از صاحبنظران، بازارگرایی با تأثر از تحقیقات بازاریابی بتواند نتایج عملکردی سازمان را ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مدیریت

چکیده هدف از انجام این تحقیق تبیین رابطه رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد سازمانی بین کارکنان درمانی علوم پزشکی فساو روش تحقیق نیز هبستگی بود. جامعه آماری پژوهش، کارکنان درمانی علوم پزشکی فسا که متشکل از 212 نفر بودند را شامل می شد که با استفاده از جدول مورگان از این تعداد 136 نفر که 77 نفر زن و 59 نفر مرد را شامل می شود، نمونه آماری را تشکیل داد. لازم به ذکر است که روش نمونه گیری ...

تعداد صفحه: ۶۹ دسته بندی: مدیریت

(M.A) پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی چکیده: دو عامل مهم که موجب بالارفتن عملکرد بازارگرایی شرکت ها در دو دهه گذشته شده است ؛ جهانی ش دن و افزایش تغییرات در فناوری می باش د. در چنین محیطی سرمایه فکری و دارایی های نامشهود از عوامل مهم موفقیت بشمار م یروند. تحقیق حاضر رابطه بین بازارگرایی (با تکیه بر سه مفهوم توجه به مشتری، توجه به رقبا و هماهنگی بین ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: مدیریت

چکیده آشفتگی روند تجاری، افزایش رقابت در میان شرکت‌های تجاری، محیط پیرامون سازمان‌ها را بسیار متفاوت‌تر از گذشته نموده است. شناخت مسیرهای آتی تجاری و حرکت در راستای آنها به نحوی که منافع سازمان را به همراه داشته باشد، ضرورت وجود تحقیقات بازاریابی را التزام می‌بخشد. به نظر می‌رسد بنابر باور برخی از صاحبنظران، بازارگرایی با تأثر از تحقیقات بازاریابی بتواند نتایج عملکردی سازمان را ...

تعداد صفحه: ۱۶۵ دسته بندی: مدیریت

فصل اول : مبانی نظری و پیشینه پژوهش بخش اول: مبانی نظری پژوهش تاریخچه بهره وری واژه بهره وری برای نخستین بار به وسیله فرانسواکنه[1] ریاضیدان و اقتصاددان طرفدار مکتب فیزیوکراسی (حکومت طبیعت) به کار برده شد. «کنه» با طرح جدول اقتصادی[2]، اقتدار هر دولتی را منوط به افزایش بهره وری در بخش کشاورزی می داند. در سال 1883 فرانسوی دیگری به نام «لیتره»[3] بهره وری را دانش و فن تولید تعریف ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: اقتصاد

چکیده : دراین مقاله ابتدا مفهوم تجهیز منابع پولی ومؤلفه های تأثیرگذار برآن مورد بررسی قرار گرفته و سپس در مورد میزان تأثیر ونوع رابطه مؤلفه‌ها برتجهیزمنابع پولی بحث شده است. این مقاله تحقیقی در پی پاسخگویی به این سؤال است که آیا بین مؤلفه‌های تأثیرگذار بر تجهیزمنابع پولی و موفقیت بانک‌ها ومؤسسات مالی در جذب منابع مالی رابطه وجود دارد؟ در بانکداری نوین مؤلفه های متعددی وجود دارند ...

تعداد صفحه: ۵۲ دسته بندی: مدیریت

چکیده : دراین مقاله ابتدا مفهوم تجهیزمنابع پولی ومؤلفه های تأثیرگذار برآن مورد بررسی قرار گرفته و سپس در مورد میزان تأثیر ونوع رابطه مؤلفه‌ها برتجهیزمنابع پولی بحث شده است. این مقاله تحقیقی در پی پاسخگویی به این سؤال است که آیا بین مؤلفه‌های تأثیرگذار بر تجهیزمنابع پولی و موفقیت بانک‌ها ومؤسسات مالی در جذب منابع مالی رابطه وجود دارد؟ در بانکداری نوین مؤلفه های متعددی وجود دارند ...

تعداد صفحه: ۸۰ دسته بندی: مدیریت

چکیده : در این پژوهش به بررسی مقایسه ای CRM و CSM پرداخته شده است ، تمام سازمان هایی که در کسب و کارهای بنگاه به بنگاه و بنگاه به مشتری فعالیت می کنند بایستی خودشان را در برابر پدیده جدیدمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی سازگار کنند.بر طبق گفته رومانو، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی جذب و نگهداری اقتصادی مشتریان و ایجاد ارزش برای آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی به ...

تعداد صفحه: ۸۵ دسته بندی: مدیریت

رشته مدیریت صنعتی مقطع کاربردی چکیده بهره وری یک مقوله مهم در زندگی انفرادی و اجتماعی ماست . مفهوم بهره وری در خلال قرون گذشته و بویژه در طی دهه های اخیر تحولات زیادی یافته و در حال حاضر به عنوان یک شاخص که بیانگر سطح زندگی فردی – سازمانی – ملی است مورد توجه همه محققین قرار گرفته است . در سطح سازمان بهره وری یک شاخص برای تعیین موفقیت یا ناکامی است . در این سطح بهره وری مفهومی ...

تعداد صفحه: ۵۸ دسته بندی: حسابداری

فصل اول طرح تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق هدفهای کلی تحقیق فرضیه ها متغییر های تحقیق تعاریف عملیاتی متغییرها مقدمه مفهوم بهره وری درکلیه نظام های اقتصادی واجتماعی مطرح بوده و به شیوه های مختلفی مورداستفاده قرارگرفته است لیکن درسال1950 ,سازمان توسعه وهمکاری اقتصادی (OECD ) به طوررسمی بهره وری رابدین شرح تعریف کرد که « بهره وری حاصل کسری است که ازتقسیم مقداریا ارزش ...

تعداد صفحه: ۴۸ دسته بندی: مدیریت

تاریخچه اداره کل استاندارد خراسان از سال 1342 فعالیت خود را در زمینه کنترل محموله های صادراتی آغاز نمود، و سپس با اجرا ی قانون اوزان و مقیاسها ، این فعالیت تصمیم به گسترش یافت . هم اکنون با بکارگیری 92 نفر پرسنل رسمی و پیمانی ، قرارداد معین و شرکتی با سایر مدارک تحصیلی و برای نیل به اهداف و وظایف ، موسسه به شرح ذیل فعالیت می نمایند. 1 – تعیین و تدوین و نشر استانداردهای ملی و ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: اقتصاد

1- مقدمه درمحیط نامطمئن و رقابتی امروزی، شرکت‌هایی موفق خواهند بود که نسبت به تحولات سریع بازار، رقبا، نظام‌ های توزیع، رسانه‌ های جمعی و فن‌آوری جدیدی که در محیط آنها رخ می‌دهد بینش و آگاهی بیشتری به دست آورند و بتوانند به طور مؤثر، اهداف، محصولات و خدمات شرکت و مزیت رقابتی خود را به مشتریان بازار هدف بشناسانند. به علاوه از طریق آگاهی‌دادن از وجود محصول یا خدمت جدید، ایجاد ...

تعداد صفحه: ۳۰۵ دسته بندی: مدیریت

چکیده : این پژوهش به منظور "اولویت بندی عوامل موثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی شرکت برق منطقه ای کرمان " انجام گردیده است . تعداد کارکنان رسمی وقراردادی شرکت برق منطقه ای کرمان دراین تحقیق 464 نفر می باشد که پس از قرار گرفتن درفرمول کوکران 169 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند ونمونه گیری بصورت تصادفی طبقه ای انجام شد عوامل سازمانی ، فنی ، فردی واخلاقی بعنوان عوامل موثر ...

تعداد صفحه: ۸۰ دسته بندی: مدیریت

پایان نامه کارشناسی رشته چکیده در شرکتهای خدماتی افراد عنصر اصلی سازمان محسوب می شوند. بالطبع افراد موجود در این سازمانها دارای یکسری نیاز هستند که با برآوردن این نیازها، انگیزش در آنان افزایش می یابد. در تحقیق حاضر به دنبال شناسایی نیازها و ارزیابی تأثیر نیازها در انگیزش کارکنان هستیم. روش تحقیق، روش توصیفی از نوع همبستگی است. برای جمع آوری اطلاعات از ابزار مطالعه مصاحبه و ...

تعداد صفحه: ۳۸ دسته بندی: روانشناسی

چکیده : هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه بین وضعیت اقتصادی با پذیرش اجتماعی دانش ­آموزان دختردوره ابتدایی شهرستان ایذه می­باشد­.­این مطالعه روی 239 نمونه تصادفی­خوشه­ایی انجام شد.­­ابزارهای مورد استفاده برای جمع­آوری اطلاعات شامل پرسشنامه وضعیت اقتصادی_ اجتماعی،­ آزمون­های­ ویژ­ه ارزیابی­اخلاق اجتمایی شامل خوش خولقی برخورد مناسب پذیرش اطرافیان و اجتماعیی که در آن زندگی می کنند .­از ...

تعداد صفحه: ۷۹ دسته بندی: مدیریت

1-1- مقدمه: پیچیدگی های سازمان های امروزی تشریح آنان را تاحدودی دشوار کرده است.افزایش تلاطم های محیطی، فضای تغییر و تحول دگرگونی وعدم اطمینان رافراهم آورده است و سازمانها را به توانائیهای جدیدوطرحی نودرافکندن می خواند(1). هم اکنون برای بهره جویی ازتغییرات محیط پویای جهان مدیریت[1] باتمام قدرت پای به عرصه حیات گذارده وبرای پاسخ به چالشهای محیطی وغیرمحیطی به جستجوی شیوه های ...

تعداد صفحه: ۱۴۲ دسته بندی: مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت دولتی ( مدیریت منابع انسانی)‌ فصل اول : مقدمه‌ی پژوهش (کلیات) 1 مقدمه: تکریم[1] انسان به عنوان متعالی ترین مخلوق پروردگار در قرآن کریم بدان اشاره شده است آدمی به لحاظ دارا بودن قوه ناطقه افضل موجودات است و برتراز آنان می‎باشد زیرا در پرتو این خصیصه ذاتی ارتباط با عالم ماده و معنا و همنوع خود پیدا می‎کند. ضرورت برآورده شدن ...

تعداد صفحه: ۱۳۰ دسته بندی: مدیریت

فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه: مولفه های جز دستمزد وجود دارند که نیروی کار برتر را حفظ می کند عاملی دیگری جزء بهای نازل کالا نیز وجود دارند که مشتریان خود را حفظ می نمایند همچنین در توسعه و اقتصاد کشور به جزء ثروت و منابع موجود در آن عوامل وجود دارند که پیشرفت را تضمین می کند. چه بسا کشورهایی که با در دست داشتن معادن، منابع مختلف از جمله کشور های با درآمد کم و اقتصاد ضعیف تک محصولی ...

تعداد صفحه: ۱۵۶ دسته بندی: مدیریت

مقدمه پیش گفتار نویسنده مهندسی مجدد سازمان ها را می توان از جهات مختلف ، محصول تکامل طبیعی و عملی استراتژیهای کاربردی برخی از رویکردهای مدیریتی اخیر دانست که تأثیر عمده ای بر نحوه نگرش مدیریت و دگرگونی سازمانها داشته است . این رویکردهای جدید شامل « مدیریت کیفیت جامع » ( TQM ) [1] ، « رقابت بر مبنای زمان » ، « تمرکز بر روی مشتریان » و جدیدترین آنها « مهندسی مجدد پردازش ها » ( BPR ...

تعداد صفحه: ۱۶۸ دسته بندی: مدیریت

فصل اول کلیات تحقیق 1-1- مقدمه مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است که «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و کارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری ...

تعداد صفحه: ۵۳ دسته بندی: مهندسی مکانیک

مقدمه: بهترین راه پیش بینی آینده، ساختن آن است. این جمله زیبا پیام اراده، عزم و سازندگی دارد. انسان مصمم، عازم و سازنده، مقهور دست سرنوشت نیست بلکه سرنوشتش را خود رقم می زند. این عزم، انسان را از در افتادن در گرداب انفعال خارج نموده و در مقابل تن دادن به روز مرگی رویین تن می‌گرداند. پس بجاست با گذراندن این دوره ی کارآموزی خود را از لحاظ ارتقای عملی بالا برده تا بتوان میان علوم ...

تعداد صفحه: ۲۲۷ دسته بندی: مدیریت

معرفی ISO 9000 مقدمه تااوایل سال 1980 تقریبا تمامی شرکتها وسازمانها براین باوربودند که کیفیت تنها درمحصول نهائی تجلی یافته ورضایت مشتری فقط با دریافت محصول یاخدمت مناسب تامین می گردد .ازاینرو رقبای ژاپنی واروپائی محصولات صرفا بادوامی راتولید وبه عنوان یک محصول با کیفیت به بازارعرضه می کردند .به تدریج بارشد وپیشرفت تکنولوژی وابداع سیستمهای طراحی وساخت توسط کامپیوتراتکاء به مهارت ...

تعداد صفحه: ۷۰ دسته بندی: مهندسی صنایع

چکیده: هدف ازاین تحقیق، بررسی امکان بکارگیری سیستم های خبره دربرنامه ریزی وکنترل تولید با توجه به شرایط عملیاتی شرکتهای تولیدی داخلی می باشد. برای دستیابی به این هدف مراحل زیرطی شده است: مطالعه وبررسی مفاهیم وعملکرد برنامه ریزی وکنترل تولید. مطالعه وبررسی مفاهیم وعملکرد سیستمهای خبره. مطالعه وبررسی عملکرد شرکتهای نمونه تولیدی برای آشنایی با ماهیت برنامه ریزی وکنترل تولید در این ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت