گزارش طرح های خودرو سازی با پیشرفت فیزیکی مناسب

تعداد صفحات: 7 فرمت فایل: word کد فایل: 4618
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی مکانیک
قیمت قدیم:۳,۶۰۰ تومان
قیمت: ۳,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه گزارش طرح های خودرو سازی با پیشرفت فیزیکی مناسب

    1 فراسا خودرو با ظرفیت سالیانه 100 دستگاه خودروی دست ساز با طراحی ساخت داخل

              این واحد در کارگاهی به مساحت 750 مترمربع در تهران کرج در حال فعالیت میباشد و تاکنون 6 دستگاه  خودرو مسابقه ای تکمیل و ساخته و 20 دستگاه خودرو دیگر از همین مدل در حال تولید میباشد . که علاوه بر آن 2 نمونه مدل اسپرت خیابانی دست ساز نیز ساخته و در مرحله تست SVA میباشد و بدلیل اینکه در این مدل از موتور پاترول استفاده شده و مجوز آلایندگی آن هنوز اخذ نگردیده است . ضمنا“ واحد اقدام به ساخت خودروکار (وانت کوچک ) 2 سلیندر با طراحی و ساخت داخل را نموده که در مرحله اخذ مجوزهای تست میباشد و قرار است این طرح جهت تولید انبوه به یکی از متقاضیان خودروساز فروخته شود واحد بعلت مشکل محیط زیست در نظر دارد در شهرستان قزوین فعالیت نماید و در این رابطه زمینی به مساحت 2000 مترمربع خریداری نموده است پیشرفت فیزیکی این واحد با توجه به فعالیتهای ذکر شده 60درصد اعلام میگردد .

    2 خودروسازی فتح به ظرفیت سالیانه 5000 دستگاه خودروسواری کار مدل تویوتا لندکروز

              محل اجرای این طرح در تهران میباشد و این واحد وابسته به صنایع دفاع نیز میباشد و با 1000 نفر پرسنل در حال تولید خودروسواری کار شامل خودرو تک کابین و دو کابین مشابه تویوتا و مدل لندکروز میباشد . این خودروها بدلیل استفاده در شرایط سخت و ناهموار مورد نیاز سازمانهای تخصصی بوده و صرفا“ به واحدهای دولتی فروخته میشود دانش فنی آن به روش مهندسی معکوس انتقال یافته و از لحاظ کیفیت نیز مورد تایید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفته و مجوز شماره گذاری نیز از اداره راهنمایی و رانندگی تهران اخذ گردیده است پیشرفت فیزیکی آن 100 درصد اعلام میگردد.

    3 جم فن آور پیشرانه ، ظرفیت طرح سالیانه 25000 دستگاه سواری

              خودروی سواری تولید این شرکت مدل VENTO/VARIANT که مشابه فولکس واگن آلمان از شرکت JMC انگلیس میباشد . محل اجرای این طرح در قزوین جنب نیروگاه شهید رجائی است و در این ارتباط زمینی به مساحت 74 هکتار خریداری شده و در حال احداث سالنهای تولیدی به مساحت 35000 مترمربع میباشند که 75 درصد عملیات ساختمانی آن انجام گردیده است و در حال اجرای فونداسیون خطوط تولید میباشند . سهامداران این شرکت که برادران فکوری میباشند طرح فوق را با شرکت تکنوکرافت انگلیس به صورت سرمایه گذاری مشترک اجرا نموده اند که 71% سهام متعلق به تکنوکرافت( برادران فکوری )  میباشند . قالبهای بدنه خودرو و خط مونتاژ خریداری و حمل گردیده و در حال ترخیص از گمرک میباشد . سیستم خط رنگ نیز از شرکت SCIVIC چین خریداری که در حال ساخت میباشد . تاریخ راه اندازی طرح در فروردین ماه سال 84 پیش بینی میگردد و شرکت در نظر دارد در سال 84 ( سال 2005) 6000 دستگاه خودرو تولید و تاسال 1386 (سال 2007) به ظرفیت اسمی برسد پیشرفت فیزیکی واحد با توجه به عملیات انجام یافته 40 درصد اعلام میگردد .

    4 جم فن‌ آور پیشرانه سواری دست ساز 100 دستگاه مدل R10

              محل اجرای این طرح در قزوین جنب نیروگاه شهیدرجایی میباشد . سالن تولید این طرح به مساحت 6000 مترمربع بوده و 90 درصد عملیات آن انجام گردیده ماشین آلات خط تولید خریداری و آماده حمل میباشند . تولید آزمایشی شروع و تاکنون 2 نمونه اولیه ساخته شده و درحال اخذ تایید  TYP  APPROVAL  ازانگلیس که (مهمترین مجوز ) میباشد،  خط رنگ خریداری و حمل گردیده است . پیش بینی میگردد واحد در سال 83 به تولید انبوه برسد . با توجه به فعالیت انجام شده پیشرفت فیزیکی طرح فوق 60 درصد برآورده شده است .

    5 شرکت عقاب : اتوبوس بین شهری به ظرفیت سالیانه 500 دستگاه مدل اسکانیا

              محل اجرای طرح در سمنان میباشد واحد در حال حاضر تولید آزمایشی را شروع و استانداردهای  EEC را اخذ نموده و قالبهای جلو و عقب و بدنه و داخل اطاق طراحی ، ساخته و تصحیح گردیده است و در حال حاضر انجام تست های جاده ای از طرف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران میباشد . پیشرفت فیزیکی واحد با توجه به فعالیت انجام یافته  80 درصد برآورد میگردد . تولید آزمایشی از سال 82 شروع شده و پیش بینی میگردد که در سال 85 به ظرفیت اسمی برسد .

    6 سناباد خودرو توس با ظرفیت سالیانه 10000 دستگاه سواری

              محل اجرای طرح استان خراسان شهرستان مشهد میباشد . این واحد در نظر دارد مدل خودرو سواری مدل  A11 در کلاس   C از کمپانی  CHERY چین تولید نماید . محل اجرای طرح مشهد است و در این رابطه زمینی به مساحت 20 هکتار خریداری و قرارداد ساخت سوله به مساحت 55000 مترمربع منعقد نموده که هزینه های ساخت سوله ، تامین برق ، آب و تلفن و گاز پرداخت شده ،‌ آب و برق و تلفن نیز وصل شده است . ساختمان اداری به مساحت 1000 مترمربع ساخته و تکمیل شده است . با توجه به برنامه زمان بندی طرح آماده سازی سوله و برپایی سوله تا آخر بهمن ماه سال 82 انجام خواهد شد . پروفرما ماشین آلات خط تولید مونتاژ ، خط رنگ ،‌ خط تولید ) در بانک جهت استفاده از تسهیلات ارزی در حال بررسی است و طبق برنامه        زمان بندی شرکت در نظر دارد که تا آخر شهریور ماه سال  83 خط تولید نصب شده و تولید انبوه از ابتدای سال  84 آغاز گردد . ظرفیت نهایی طرح 30000 دستگاه میباشد که این امردر سال 87 تحقق مییابد. با توجه به عملیات انجام شده پیشرفت فیزیکی طرح 36 درصد برآوردگردیده است . 

  • فهرست و منابع گزارش طرح های خودرو سازی با پیشرفت فیزیکی مناسب

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پروپوزال در مورد گزارش طرح های خودرو سازی با پیشرفت فیزیکی مناسب , گزارش سمینار در مورد گزارش طرح های خودرو سازی با پیشرفت فیزیکی مناسب , تز دکترا در مورد گزارش طرح های خودرو سازی با پیشرفت فیزیکی مناسب , رساله در مورد گزارش طرح های خودرو سازی با پیشرفت فیزیکی مناسب , پایان نامه در مورد گزارش طرح های خودرو سازی با پیشرفت فیزیکی مناسب , تحقیق در مورد گزارش طرح های خودرو سازی با پیشرفت فیزیکی مناسب , مقاله در مورد گزارش طرح های خودرو سازی با پیشرفت فیزیکی مناسب , پروژه دانشجویی در مورد گزارش طرح های خودرو سازی با پیشرفت فیزیکی مناسب , تحقیق دانشجویی در مورد گزارش طرح های خودرو سازی با پیشرفت فیزیکی مناسب , مقاله دانشجویی در مورد گزارش طرح های خودرو سازی با پیشرفت فیزیکی مناسب , پروژه دانشجویی درباره گزارش طرح های خودرو سازی با پیشرفت فیزیکی مناسب
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت