پروژه بررسی و تحلیل ارتباط سیگار کشیدن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

تعداد صفحات: 12 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 4540
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: آمار
قیمت قدیم:۷,۲۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پروژه بررسی و تحلیل ارتباط سیگار کشیدن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

    مقدمه:

         هدف از طرح این پروژه بررسی وتحلیل ارتباط سیگار کشیدن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان است.شاید این سوال به ذهن خیلی ها خطور کند که سیگارکشیدن و داشتن رفتارهای نامناسب می تواند موجب افت تحصیلی دانش آموزان شود.بیشتر خانواده ها این مسأله را مدنظر دارند ومراقب فرزندان خود هستند تا مانع اعتیاد آنها به سیگار ومواد مخدر شوند زیرا از آثار جبران ناپذیر این رفتارها اگاه هستند.

        داده های این پروژه از دو دسته دانش آموز سیگاری و غیر سیگاری دوره ی دبیرستان در پایان ترم یک سال تحصیلی جمع آوری شده اند. این داده ها مربوط به معدل این دانش آموزان می باشند. پس ازارزیابی و بررسی داده ها با استفاده از فرمول ها و روابط آماری ونمودارها نتیجه گیری قابل تأملی به دست آمد.

     

    جمع آوری داده ها:

        این داده ها از 25 دانش آموز سیگاری و25دانش آموز غیرسیگاری به طریق پرسش نامه جمع آوری شده اند. جدول زیر معدل این دودسته دانش آموز را درپایان ترم یک سال تحصیلی نشان می دهد.

     

     
    (جداول و نمودار در فایل اصلی موجود است )

    تجزیه وتحلیل داده ها:

       برای انجام محاسبات آماری  ازشاخص های مرکزی وپراکندگی وسایر فرمول های آمار توصیفی وهمچنین نمودارهای میله ای – هیستوگرام – چند بر فراوانی – دایره ای – جعبه ای و ساقه وبرگ استفاده شده است.

     

    در جداول فراوانی بالا هر کدام از اعداد ستون اول ((n نماینده دسته ای بصورت (n-.5,n+.5) است.

    با توجه به نمودار میله ای؛معدل اغلب دانش آموزان غیر سیگاری بیشتر از معدل دانش آموزان سیگاری است.(ستونهای سمت چپ هر شماره محور افقی ،نشاندهنده معدل دانش آموزان غیر سیگاری است)

     

     
    (جداول و نمودار در فایل اصلی موجود است )
  • فهرست و منابع پروژه بررسی و تحلیل ارتباط سیگار کشیدن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پروپوزال در مورد پروژه بررسی و تحلیل ارتباط سیگار کشیدن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان, گزارش سمینار در مورد پروژه بررسی و تحلیل ارتباط سیگار کشیدن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان, تز دکترا در مورد پروژه بررسی و تحلیل ارتباط سیگار کشیدن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان, رساله در مورد پروژه بررسی و تحلیل ارتباط سیگار کشیدن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان, پایان نامه در مورد پروژه بررسی و تحلیل ارتباط سیگار کشیدن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان, تحقیق در مورد پروژه بررسی و تحلیل ارتباط سیگار کشیدن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان, مقاله در مورد پروژه بررسی و تحلیل ارتباط سیگار کشیدن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان, پروژه دانشجویی در مورد پروژه بررسی و تحلیل ارتباط سیگار کشیدن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان, تحقیق دانشجویی در مورد پروژه بررسی و تحلیل ارتباط سیگار کشیدن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان, مقاله دانشجویی در مورد پروژه بررسی و تحلیل ارتباط سیگار کشیدن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان, پروژه دانشجویی درباره پروژه بررسی و تحلیل ارتباط سیگار کشیدن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت