دانلود پایان نامه، پروپوزال، پروژه در مورد بازارگرایی

جهت دانلود پایان نامه درباره بازارگرایی و پروپوزال و دانلود گزارش سمینار در مورد بازارگرایی و یا دانلود پروژه دانشجویی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و تز دکترا درباره بازارگرایی تعداد 6 مورد در سایت در ارتباط با بازارگرایی پیشنهاد می گردد که در لیست زیر نمایش داده شده اند که می توانید در انجام پایان نامه , پروپزال , پروژه های دانشجویی و دانلود گزارش سمینارهای خود استفاده نمایید :

تعداد صفحه: ۱۰۶ دسته بندی: مدیریت

مقدمه امروزه موفقیت شرکتها و موسسات در گرو شناخت آنها از مشتریان و رقبا و سایر عوامل تاثیر گذار بر بازار است. نیازها و خواسته های مشتریان همواره در حال تغییرند و شناخت این تغییرات نیز برای موفقیت بنگاهها حیاتی است. از سوی دیگر ، رقبا نیز به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند کرد. همچنین تغییر شرایط و قواعد حاکم بر بازار، از جمله تغییرات ...

تعداد صفحه: ۹۸ دسته بندی: مدیریت

پایان نامه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت اجرایی 1-مقدمه : در هم تنیدگی وافزایش نیروهاو عوامل تعیین کننده در بازار ، حضور رقبای قدرتمند و همچنین تغییر بی وقفه و مداوم سلایق مشتریان و بالا رفتن سطح انتظارات آنها ، شرکتها را با مخاطرات و چالشهای عمیقی مواجه نموده و پیچیدگیهای شناختی و تحلیلی از بازار، استیصال مدیران را در پاسخگویی به این تحولات با استمداد از سبکهای سنتی به همراه ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: مدیریت

چکیده آشفتگی روند تجاری، افزایش رقابت در میان شرکت‌های تجاری، محیط پیرامون سازمان‌ها را بسیار متفاوت‌تر از گذشته نموده است. شناخت مسیرهای آتی تجاری و حرکت در راستای آنها به نحوی که منافع سازمان را به همراه داشته باشد، ضرورت وجود تحقیقات بازاریابی را التزام می‌بخشد. به نظر می‌رسد بنابر باور برخی از صاحبنظران، بازارگرایی با تأثر از تحقیقات بازاریابی بتواند نتایج عملکردی سازمان را ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: مدیریت

چکیده تا کنون تحقیقات بسیاری دررابطه با تاثیر بازار­گرایی بر عملکردکسب وکار شرکت­ها انجام شده، که نتایج آن­ها منجر به گرایش افراطی شرکت­ها به بازار و خارج شرکت، بدون توجه به عوامل درونی شرکت و محصول خود می­باشد. این مقاله به بررسی تاثیر بازار­گرایی بر عملکرد تجاری با رویکرد مدیریت کیفیت فراگیر می­پردازد. لذا هدف آن پیشنهاد یک الگوی نظری در جهت توجه همزمان شرکت­ها به عوامل درونی ...

تعداد صفحه: ۶۹ دسته بندی: مدیریت

(M.A) پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی چکیده: دو عامل مهم که موجب بالارفتن عملکرد بازارگرایی شرکت ها در دو دهه گذشته شده است ؛ جهانی ش دن و افزایش تغییرات در فناوری می باش د. در چنین محیطی سرمایه فکری و دارایی های نامشهود از عوامل مهم موفقیت بشمار م یروند. تحقیق حاضر رابطه بین بازارگرایی (با تکیه بر سه مفهوم توجه به مشتری، توجه به رقبا و هماهنگی بین ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: مدیریت

چکیده آشفتگی روند تجاری، افزایش رقابت در میان شرکت‌های تجاری، محیط پیرامون سازمان‌ها را بسیار متفاوت‌تر از گذشته نموده است. شناخت مسیرهای آتی تجاری و حرکت در راستای آنها به نحوی که منافع سازمان را به همراه داشته باشد، ضرورت وجود تحقیقات بازاریابی را التزام می‌بخشد. به نظر می‌رسد بنابر باور برخی از صاحبنظران، بازارگرایی با تأثر از تحقیقات بازاریابی بتواند نتایج عملکردی سازمان را ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت