پروپوزال الگوریتم‏ های بهینه انتشار برای همبندی ‏های مبتنی بر Mesh

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 4569
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۲,۴۰۰ تومان
قیمت: ۲,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پروپوزال الگوریتم‏ های بهینه انتشار برای همبندی ‏های مبتنی بر Mesh

    پیشنهاد مقاله درس پردازش موازی

    حل مسایل به صورت موازی بر روی شبکه ‏ای از پردازنده ‏ها به منظور افزایش سرعت اجرای الگوریتم‏ها، پژوهشگران را با چالش چگونگی برقراری ارتباط بین پردازنده‏ها روبرو می‏کند. از اینرو در سیستم‏هایی که از ارسال پیغام برای ارتباط استفاده می‏نمایند، هزینه زمانی ارسال پیغام بین پردازندها بر کارایی الگوریتم اثر می‏گذارد و بنابراین ضروری است که این هزینه حداقل باشد.

    در این پژوهش، مساله ارتباط بین پردازنده‏ها در همبندی‏ های مبتنی بر Mesh بررسی می‏شود. ابتدا بررسی بر روی کارهای انجام شده و الگوریتم‏های ارایه شده برای انتشار پیغام در این شبکه‏ها و مقایسه آن‏ها صورت می‏گیرد و پس از آن تلاش می‏شود تا الگوریتم‏های بهینه معرفی شوند. الگوریتم‏هایی که هدف آنها کاهش زمان و منابع با حداقل کردن تعداد بسته‏های ارسالی و پیدا کردن بهترین راه ارسال می‏باشد.

  • فهرست و منابع پروپوزال الگوریتم‏ های بهینه انتشار برای همبندی ‏های مبتنی بر Mesh

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    [1] D. P. Bertsekas, C. Ozveren, G. D. Stamoulis, P. Tseng, J. N. Tsitsiklist, "Optimal Communication Algorithms for Hypercubes"

     

    [2] Jerrell Watts, Robert Van De Geijn, "A Pipelined Broadcast For Multidimensional Meshes"

     

    [3] Tim Harrison, Carey L_ Williamson, "A Performance Analysis of Multicast Routing in Simple Mesh_Based Networks", Department of Computer Science University of Saskatchewan

پروپوزال در مورد پروپوزال الگوریتم‏ های بهینه انتشار برای همبندی ‏های مبتنی بر Mesh, گزارش سمینار در مورد پروپوزال الگوریتم‏ های بهینه انتشار برای همبندی ‏های مبتنی بر Mesh, تز دکترا در مورد پروپوزال الگوریتم‏ های بهینه انتشار برای همبندی ‏های مبتنی بر Mesh, رساله در مورد پروپوزال الگوریتم‏ های بهینه انتشار برای همبندی ‏های مبتنی بر Mesh, پایان نامه در مورد پروپوزال الگوریتم‏ های بهینه انتشار برای همبندی ‏های مبتنی بر Mesh, تحقیق در مورد پروپوزال الگوریتم‏ های بهینه انتشار برای همبندی ‏های مبتنی بر Mesh, مقاله در مورد پروپوزال الگوریتم‏ های بهینه انتشار برای همبندی ‏های مبتنی بر Mesh, پروژه دانشجویی در مورد پروپوزال الگوریتم‏ های بهینه انتشار برای همبندی ‏های مبتنی بر Mesh, تحقیق دانشجویی در مورد پروپوزال الگوریتم‏ های بهینه انتشار برای همبندی ‏های مبتنی بر Mesh, مقاله دانشجویی در مورد پروپوزال الگوریتم‏ های بهینه انتشار برای همبندی ‏های مبتنی بر Mesh, پروژه دانشجویی درباره پروپوزال الگوریتم‏ های بهینه انتشار برای همبندی ‏های مبتنی بر Mesh
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت