پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی

تعداد صفحات: 8 فرمت فایل: word کد فایل: 3967
سال: 1386 مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۳,۶۰۰ تومان
قیمت: ۳,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی

    مقدمه

     

    گسترش روز افزون تکنولوژی در زمینه های متفاوت و بخصوص در زمینه علوم کامپیوتر باعث ماشینی شدن امور روزمره انسان شده است که در اکثر کاربردها مفید و در برخی دیگر باعث تداخل در زندگی روزمره انسان سنتی گردیده است.اما به هرحال این توسعه تکنولوژی امریست غیر قابل انکار و باید جوامع بشری در کنار آن و نه در مقابل آن به زندگی روز مره خود برسند . یکی از مهمترین بحث هایی که در زمان حال پیش آمده و یقیناً در آینده نزدیک نیز گسترش خواهد یافت ، بحث اینترنت و شبکه میباشد که باعث توجه زیاد دولتمردان به دولت الکترونیک گردیده است ، بطوری که تا حدی مبالغه آمیز میتوان گفت:" این امر زمان را نگه داشته است " .

    برای مثال میتوان به امور بانکی ، شرکت در انتخابات ، تبادل نظرات عمومی و تخصصی در تمامی زمینه های ممکن ، به اشتراک نهادن معلومات و برنامه ها و ... در بین یکایک افراد در کوتاهترین زمان ممکن و بسیاری مسائل دیگر که باعث کاهش ترافیک ، افزایش زمان مفید ، افزایش سرعت در امور و ... میگردد اشاره نمود .

    حتماً شما هم مانند من به این نتیجه رسیده اید که این امور باید در مکانی قابل اجرا باشند که دارای کمترین هزینه ، دسترسی آسان ، امنیت بالا و محیطی جذاب و کارکرد آسان باشد .

     سریعترین و کم هزینه ترین مکان برای ما در عصر حاضر دنیای اینترنت و شبکه میباشد . باید برای ارتباط با مخاطبان محیطی قابل لمس برایشان به وجود آورد که هم بتوانند به راحتی با آن کار کنند و هم امنیت قابل ملاحظه ایی را داشته باشد .

    امنیت را میتوان در قالب پروتکل های شبکه و اینترنت بررسی کرد و محیط کاری را میتوان وب سایت ها که همان موضوع پروژه اینجانب میباشد مطرح کرد .

    محیط های صفحات وب را میتوان با زبان های برنامه نویسی حاضر در زمان ما از جمله  :

     

     ASP.NET ، PHP ، AJAX ، HTML ، JAVA

     

    طراحی نمود .

     باید به این نکته توجه داشت که این زبان ها تنها میتوانند بین Server و Client ارتباط برقرار نمایند که شاید تا حدی احتیاجات ما را برآورده نماید اما جای دارد این جا به نکته دیگری اشاره نمایم و آن این است که صفحات ما باید از نظر گرافیکی و زیبایی نیز حائز اهمیت باشند و User بتواند با کمترین صرف وقت به خواسته خود برسد .

    در صفحاتی که نیاز به ذخیره اطلاعات دارند بایستی از پایگاه داده استفاده نمود بنابراین باید از صفحات دینامیک نیز بهره جست .

    زمانی که پای ذخیره اطلاعات به میان می آید بحث امنیت بصورت قابل ملاحظه ای مطرح میشود زیرا اطلاعات شخصی محرمانه بوده و نباید در دسترس دیگران قرار گیرد تا جلوی سوء استفاده احتمالی گرفته شود .

    با این مقدمه به بررسی پروپزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی میرویم .

    محل تنظیم :

     گروه کامپیوتر – نرم افزار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور

    محل ارئه :

     سالن کنفرانس دانشکده فنی- مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور

    جمعیت مخاطب :

     دانشجویان و اساتید محترم گروه به همراه داوران دفاعیه

    هدف کلی :

     طراحی وب سایت باشگاه مجازی تخصصی کامپیوتر – نرم افزار ( Virtual Community )

    هدف اختصاصی :

     بررسی نقش Community  ها و تالار های وب مجازی در تبادل اطلاعات کاربران و ارتقاء سطح علمی آنان که در نهایت منجر به ارتقاء سطح جامعه می شود و در عین حال دارای امنیت مورد نیاز

    پیشینه تحقیق :

     پیش از آن در زمینه برنامه نویسی تحت وب از جمله Php و پایگاه داده آموزش دیده ام و طرحی نیمه حرفه ای را اجرا نموده ام که نمونه آن در آدرس زیر ذکر شده است که در با موضوع  " وب سایت تخصصی انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور " میباشد که به زبان Asp و پایگاه داده Access طراحی گردیده است .

     

    (پایان نامه این پروپوزال در سایت موجود نیست )

  • فهرست و منابع پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

پروپوزال در مورد پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی, گزارش سمینار در مورد پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی, تز دکترا در مورد پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی, رساله در مورد پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی, پایان نامه در مورد پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی, تحقیق در مورد پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی, مقاله در مورد پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی, پروژه دانشجویی در مورد پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی, تحقیق دانشجویی در مورد پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی, مقاله دانشجویی در مورد پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی, پروژه دانشجویی درباره پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت