پایان نامه مدار فرمان کولر

تعداد صفحات: 64 فرمت فایل: word کد فایل: 1325
سال: 1385 مقطع: کاردانی دسته بندی: مهندسی الکترونیک
قیمت قدیم:۲۱,۶۰۰ تومان
قیمت: ۱۸,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: ATMega32 - برق - مدار - مدار فرمان کولر
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پایان نامه مدار فرمان کولر

    پایان نامه برای اخذ درجه کاردانی

    رشته برق-الکترونیک

    چکیده

     

    زبانهای سطح بالا یا همانHLL(HIGH LEVEL LANGUAGES) به سرعت در حال تبدیل شدن به زبان استاندارد برای میکروکنترلرها(MCU) حتی برای میکروهای  8بیتی کوچک هستند. زبان برنامه نویسی BASICوCبیشترین استفاده را در برنامه نویسی میکروها دارند ولی در اکثر کاربردها کدهای بیشتری را نسبت به زبان برنامه نویسی اسمبلی تولید می کنند.ATMEL  ایجاد تحولی در معماری، جهت کاهش کد به مقدار مینیمم را       درک کرد که نتیجه این تحول میکروکنترلرهای AVRهستندکه علاوه بر کاهش و        بهینه سازی مقدار کدها به طور واقع عملیات را تنها در یک کلاک سیکل انجام میدهند و از 32رجیستر همه منظوره استفاده می کنند که باعث شده 4تا12بار سریعتر از میکروهای دیگر باشد.

    تکنولوژی حافظه کم مصرف غیر فرار شرکت ATMELبرای برنامه ریزی AVRها مورد استفاده قرار گرفته است. در نتیجه حافظه های FLASHوEEPROMدر داخل مدار قابل برنامه ریزی هستند.

    فصل اول

    مقدمه

     

    انسان در زندگی در جستجوی آسایش و راحتی است. در راه به دست آوردن این آسایش تلاشهای بسیار انجام می دهد و حتی برای رسیدن به آن گاهی متحمل سختی های بسیار نیز می شود، و حاصل شدن این آسایش پس از آن سختی بسیار شیرین تر خواهد بود.

    پیشرفت های علمی انسان نیز در اثر همین سعی تلاش به دست می آید و او را به آسایش نزدیکتر می کند.

     گاهی بشر برای کسب موفقیت در اختراع یک وسیله یا کشف یک راز از رموز هستی ماهها و سالها عمر صرف می کند و پس از رسیدن به هدف بسیاری از همنوعان او از نتیجه یک عمر زحمت او بهره می برند و چه لذتی از این بالاتر؟

    بنابراین نیاز های بشر همیشه باعث می شود او تحقیقات خود را در جهت رفع نیاز گسترده نماید. در نتیجه اختراعات و اکتشافات بسیاری در این راه انجام گرفته است.

    اهداف پروژه

     

    عنوان پروژه ای که فعالیت خود را در مورد آن آغاز نمودیم و به سرانجام رساندیم، مدار فرمان کولر می باشد.

    مداری که به وسیله تایمر کار می کند. و بر طرف کننده بسیاری از مشکلات انسان امروزی خواهد بود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در  شبهای گرم تابستان در ابتدای شب برای فرار از شدت گرما کولر منزل خود را روشن گذاشته و در فضای مطبوعی که حاصل گشته است در خوابی شیرین فرو رفته اید ولی در نیمه های شب احساس سرما شما را وادار به بیدار شدن  نموده ، تا یا بوسیله کنترل از راه دور یا بدتر از آن با بلند شدن و رفتن به سمت کلید کولر، آن را خاموش کنید و حالا وقتی که کاملاً خواب از سرتان پریده باید تلاش نمایید تا بخوابید. این در حالی است که آرزو می کنید، کاش دستگاهی وجود داشت که کولر شما را درنیمه های شب و همان زمانی که شما می خواهید خاموش می کرد و شما را از خواب شیرینتان جدا نمی نمود.

    ما تمام تلاش خود را در جهت برآورده ساختن این آرزوی شما انجام داده ایم و هدفمان هدیه دادن این آسایش و آرامش خاطر به شما هم نوع عزیز بوده، با امید آنکه مورد استفاده واقع شود. 

     

    فصل دوم

    عملکرد مدار

     

    در ابتدا، برنامه ساعتی طراحی شده که از ساعت 1 تا 12 را نشان می دهدوتوسط دو کلیدی که به پایه های  PC0و PC1متصل گشته ساعت قابل تنظیم می باشد، کاربر      می تواند به وسیله صفحه کلید ی که به پایه های  PORTDاتصال یافته دو عدد متناظر با ساعت مورد نظر خود را وراد نماید ، اولین عدد مربوط به رله اول است و دومین عدد مربوط به رله دوم، که این اعداد در صورتی که از عدد 12کوچکتر باشند  بر روی  LCDنمایان    می گردند. اعداد ذکر شده طبق برنامه با ساعت اصلی مقایسه می شوند و به محض مساوی شدن با ساعت، رله مربوط به آن عدد به کار می افتد و ولتاژی روی آن ایجاد میگردد، و رله دیگر از کار خواهد افتاد. رله های ذکر شده نقش سیستم تند و کند کولر را بر عهده دارند و به عنوان خروجی در برنامه تعریف گشته و به پایه های  PA0و PA1متصل شده اند.

  • فهرست و منابع پایان نامه مدار فرمان کولر

    فهرست:

    پیشگفتار

    چکیده

    مقدمه

    اهداف پروژه

    نقشه مدار

    عملکرد مدار

    توضیحاتی در ارتباط با عملکرد قطعات مدار

    برنامه

    خصوصیات ATMega32

    ضمائم

    .

    منبع:

    ندارد.

پروپوزال در مورد پایان نامه مدار فرمان کولر, گزارش سمینار در مورد پایان نامه مدار فرمان کولر, تز دکترا در مورد پایان نامه مدار فرمان کولر, رساله در مورد پایان نامه مدار فرمان کولر, پایان نامه در مورد پایان نامه مدار فرمان کولر, تحقیق در مورد پایان نامه مدار فرمان کولر, مقاله در مورد پایان نامه مدار فرمان کولر, پروژه دانشجویی در مورد پایان نامه مدار فرمان کولر, تحقیق دانشجویی در مورد پایان نامه مدار فرمان کولر, مقاله دانشجویی در مورد پایان نامه مدار فرمان کولر, پروژه دانشجویی درباره پایان نامه مدار فرمان کولر
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت