پروژه حسابداری به زبان ویژال بیسیک

تعداد صفحات: 11 فرمت فایل: word کد فایل: 4211
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: حسابداری
قیمت قدیم:۷,۲۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پروژه حسابداری به زبان ویژال بیسیک

    چکیده :

    این پروژه حسابداری به زبان ویژال بیسیک نوشته شده است که شامل سه قسمت  زیر می باشد :

     1- حقوق و دستمزد

    2- سیستم فروش

    3- انبار گردانی

    در این برنامه ، یک هدف دنبال شده است و ان جامع و کامل بودن سیستم حسابداری می باشد .

    مقدمه

    در چندین سال اخیر استفاده از کامپیوتر برای انجام امور روز مره و پر دردسر محاسبات برای عدم استفاده از دفاتر و قوانین دست و پا گیر آنها رایج شده است . بنابراین همه روزه نیاز به برنامه های کاربردی پشرفته تر و همچنین برنامه ای با قابلیت های بالا و قدرت تطبیق بیشتر با قوانین روزانه می باشد . در این پروژه سعی شه است که با توجه به نیاز های شرکت کلیه نکات مربوط به خرید و فروش و انبار گردانی رعایت شود .

     

    فصل اول

    حقوق و دستمزد

    در ابتدا اولین user interface به شکل زیر می باشد :

    با کلیدهای                     می توان روی گزینه دلخواه رفته و کلید enter را فشار دهیم . در اینجا ابتدا گزینه حقوق ودستمزد را مورد بررسی قرار      می دهیم :

    حقوق و دستمزد

    پس از اینکه وی حقوق و دستمزد Enter کردیم منوی زیر ظاهر می شو که دارای پنچ گزینه می باشد :

    اطلاعات پرسنلی

    ثبت اطلاعات در این قسمت اطلاعات پرسنلی افراد ثبت می شود . در این قسمت ابتدا یک کد پرسنلی برای فرد در نظر گرفته می شود . در صورتیکه شخص دیگری با این کد وجود داشته باشد پیغامی بر صفحه ظاهر می شود : ؛؛ این کد قبلاً وارد شده است ؛؛و سپس دوباره منتظر کد بعدی می ماند منوی این قسمت به شکل زیر است .

    پس از اینکه مشخصات پرسنل جدید را ثبت کردیم که سر به روی گزینه ذخیره می رود در صورتیکه مورد تائید باشد با کلید enter آنرا تائید می کنیم و در غیر این صورت روی گزینه انصراف می رویم و روی آن enter         می کنیم . پس از ذخیره اطلاعات دوباره همین منو باز می شود و در صورتیکه مشخصات دیگری وجود نداشته باشد با کلید ESC از برنامه این قسمت خارج می شویم و به منوی قبلی بر می گردیم .

    اصلاح اطلاعات :

    در این قسمت اطلاعات پرسنلی که نیاز بع تغیر داشته باشند می توان تغییر داد . پس از تغییر اطلاعات روی گزینه ذخیره رفته و روی آن ENTER      می کنیم برای خروج از این قسمت از کلید ESC استفاده می کنیم . منوی این قسمت به شکل زیر است :

    خروج

    با انتخاب این گزینه از قسمت اطلاعات پرسنلی خارج می شویم و به منوی اصلی (حقوق و دستمزد) بر می گردیم .

     

    1-2- اطلاعات حقوقی

    ثبت اطلاعات : در این قسمت ابتدا شماره و پرسنلی فرد مورد نظر را           می نویسیم . سپس نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد ، تلفن و آدرس شخص مورد نظر نوشته می شود (به صورت اتوماتیک) . در این قسمت باید حقوق ماهانه شخص حق آب و هوا حق مسکن و اولاد را تایپ کنیم . سپس که سر به روی ذخیره می رود . در صورتیکه مورد تائید باشد آنرا ENTER          می کنیم .منوی آن به شکل زیر است :

    2-2- اصلاح اطلاعات :

    در این قسمت برای اصلاح اطلاعات قبلی ابتدا کد پرسنلی را وارد کرده سپس تغییرات لازم را می توان در مبالغ بوجود آورد .منوی این قسمت نیز به شکل زیر است در صورتیکه مد مورد نظر وجود داشته باشد پیغامی به شکل زیر تایپ می شود ؛ کدمورد نظر پیدا نشد ؛

    برای خروج از این مرحله از کلید ESC استفاده می کنیم .

     

    3-2- خالص پرداختی :

    دراین قسمت کد پرسنلی نوشته می شود. سپس اطلاعات حقوقی فرد به همراه خالص پرداختی نمایش داده می شود .منوی آن به شکل زیراست :

    4-2- خروج :

    برای خارج شدن از این قسمت کلید ENTER را روی گزینه خروج فشار می دهیم ، حالا به منوی اصلی حقوق و دستمزد بر می گردیم .

    گزارشگیری :

    1-3- لیست افراد : با انتخاب این گزینه لیست کلیه افراد به همراه کلیه اطلاعات شخصی آنها نمایش داده می شود .

    2-3- جستجو بر اساس کد مشتری  با انتخاب این گزین می توان کلیه مشخصات فرد مرود نظر را دیده منوی آن به شکل زیر است :

    در صورتیکه این شماره وجود نداشته باشد پیغام زیر ظاهر می شود :

    ؛؛ این کد قبلاً وارد نشده است  ؛؛

     

    حذف اطلاعات :

    1-4- حذف کلیه افراد : با انتخاب این گزینه می توان کلیه افراد موجود را حذف نمود . پس  از اینکه این گزینه انتخاب ش منوی زیر باز می شود .

    در صوریکه حرف Y تایپ شود کلیه افراد حذف  می شوند و پیغام ؛کلیه افراد حذف شد؛ صادر می شود . در صورتیکه حرف N تایپ شود پیغام ؛؛ اطلاعات حذف نشد؛؛ به صفحه نمایش ظاهر می شود .

    2-4- حذف یکنفر :

    با انتخاب این گزینه می توان فقط یک نفر را از لیست پرسنلی حذف کرد به این صورت که ابتدا کد پرسنلی را وارد کرده و سپس کلیه مشخصات فرد مورد نظر نمایش داده می شود .در صورتی تمایل می توان آن فرد را حذف نمود . منوی آن به شکل زیر است :

    در صورتیکه مشخصات شخص مورد نظر تائید شده می توان روی تائید رفته و ENTER کنیم . سپس جمله زیر ظاهر می شود ؛؛ اطلاعات فرد مورد نظر حذف شد ؛؛

  • فهرست و منابع پروژه حسابداری به زبان ویژال بیسیک

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پروپوزال در مورد پروژه حسابداری به زبان ویژال بیسیک , گزارش سمینار در مورد پروژه حسابداری به زبان ویژال بیسیک , تز دکترا در مورد پروژه حسابداری به زبان ویژال بیسیک , رساله در مورد پروژه حسابداری به زبان ویژال بیسیک , پایان نامه در مورد پروژه حسابداری به زبان ویژال بیسیک , تحقیق در مورد پروژه حسابداری به زبان ویژال بیسیک , مقاله در مورد پروژه حسابداری به زبان ویژال بیسیک , پروژه دانشجویی در مورد پروژه حسابداری به زبان ویژال بیسیک , تحقیق دانشجویی در مورد پروژه حسابداری به زبان ویژال بیسیک , مقاله دانشجویی در مورد پروژه حسابداری به زبان ویژال بیسیک , پروژه دانشجویی درباره پروژه حسابداری به زبان ویژال بیسیک
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت