فهرست و منابع پایان نامه مقایسه سبک های دلبستگی و ابراز وجود در دانش آموزان نابینا و بینا
                                        فهرست:
ندارد.
 
منبع:
پاکدامن، شهلا (1380). بررسی ارتباط بین دلبستگی و جامعه طلبی در نوجوانی، پایان نامه ی دکترای          روانشناسی، دانشگاه تهران.                             
سیف نراقی، مریم، نادری، عزت الله(1389). روانشناسی و آموزش کودکان اسثنایی. ویرایش اول چاپ نهم.                 نشر ارسباران.
خلعتبری، جواد، قربان شیرودی، شهره، رهبر طارسری، خدیجه، کیخای فرزانه، محمد مجتبی (1389).         مقایسه ی اثر بخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر ابراز وجود و سلامت روان دانش آموزان کم توان       ذهنی. فصلنامه روانشناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن، سال اول، شماره 4، زمستان 1389     صص 71-86.
عباسی تهرانی، فریبا (1381). بررسی میزان افسردگی و اضطراب در معلولین بینایی 50-16 ساله شهر         تهران بر حسب سن، جنس، میزان معلولیت، وضعیت تاهل و وضعیت اشتغال آنها. پایان نامه کارشناسی        ارشد دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی. 
قاسم بروجردی، فاطمه. سهرابی، فرامرز، برجعلی، احمد (1390). بررسی رابطه تعاملی سبک های دلبستگی،                   سبک های مقابله ای و سلامت روانی در نوجوانان. یافته ای نو در روانشناسی، سال هفتم، شماره 21،                  زمستان 1390، صفحات 100-85.
نادری، فرخ، برومند نسب، مسعود، ورزنده، مهتاب (1388). تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر اضطراب و                   ابراز وجود دانش آموزان دبیرستانی شهرستان بهبهان، یافته های نو در روانشناسی . 1388.
نیسی، عبدالکاظم، شهنی ییلاق، منیجه (1380). تاثیر آموزش ابراز وجود بر ابراز وجود، عزت نفس، اضطراب       اجتماعی و بهداشت روانی دانش آموزان پسر مضطرب اجتماعی دبیرستانی شهرستان اهواز. مجله ی علوم     تربیتی روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، دوره ی سوم، سال هشتم، شماره های 1و 2، ص 30-11.
 
Ainsworth, M. D. Belhar, M. C. Waters, E. & Wall, S. (1978). Patterns of                          attachment: A psychological  Study of the strange situation. Ltillsdale,    NJ: Erlbau.      
Alberti, R., &Emmones, M. (1982). Your perfect right: A guide for ssertive          living (4t eds). Impact, Sun Luis Obispo, California.
Baird, s. m, P.Mayfield, &. P, Barker. (1997). ”mother’ interpretation of the          Behvior of their infants with visual and other impairment during interaction”      journal of visual impairment and blindness, 91(5), 484
Besharat MA, Golinejad M, Ahmadi AA. [Relationship between attachment          styles and personal problems]. Journal of psychiatry and clinical psychology      2000; 8(4): 74-81. (Persian)
Bolat, N; Dogangun, B; Yavuz, M; Demjr, T abd Kayaalp (2011). Depression       and anxiety levels and self-concept characteristics of adolescents with congeni psychiatry.                                     complete visual impairment. Turkish Journal               
Bowlby, J. (1969). Attachment and loss. New York: Basic Book.
Bowlby J. Attachment and loss: separation. New York: basic books. 1973; 113-    119.         
Cassidy J. Child-mother attachment and the self in six-year olds. Child dev.                                                1988; (99): 127-134.
Cassidy J, Shaver PR. Handbook of attachment: Theory, research and clinical           applications. NewYork, London: Guilford; 2008: 101-200.
Collins NL, Cooper L, Albino A, Allard L. Psychosocial vulnerability from           adolescence to adulthood: A prospective study of attachment style differences           in relationship functioning and partner choice. J Pers 2002; 70(6): 965-1007.
Costello E. J. Mustillo S, Erkanlı A et al. (2003). Prevalence and development          of psychiatric disorders in childhood and adolescence. Arch Gen Psychiatry,       60:837-44.
Cruickshank, W. M.(1971). Psychology of Exceptional children and                       youth.prentice – hallinc.Englewood Cliffs, New Jersey 07632.
Cumuru T, Cumuru B. E. Celikal F. C, et al. (2006). Depression and Anxiety in      patients o with Psedoexfoliation glaucoma. Gen Hosp Psychiatry. 28: 509-1.
Fasih, U. et al (2009).Assessment of Anxiety and Depression in Primary Open        Angle Glaucoma Patients (A Study of 100 Cases). Pak J Ophthalmol, 26. 3.
Ha M. S, Chang M. H, Lee J. H. (2002). Observation on anxiety and depression      of glaucoma patients. J Korean Ophthalmol Soc. 43: 281-9.
Jahanbakhsh M. Effect of attachment based therapy on behavioral problems in              girl students of primary schools in Isfahan [Thesis]. Isfahan: Isfahan                   University; 2010.
Khetrapal N. The early attachment experience of psychopathology. Interperson.                2009; 3(1): 1-13.
Killkus, S. P. (1990). Self assertiveness and nursing: A different voice                   profession. Nursing Outlook ,38:143-145.
Kuscu, M. K., Dural, U., Onen, P., Yasa, Y., Yayla, M., Basaran, G., Turhal, S.,       &Bekiroğlu, N.(2009). The association between individual attachment                           patterns, the perceived social support, and the psychological well-being of          Turkish informal caregivers. Psycho-oncology, 18(9), 927-935.
Lange, A., &Jakubowski, P. (1979).Responsible assertive behavior. Rescarch         Pres, Champaign, IIIinois.
Mabuchi, F. Yoshimara, K. Kashiwagi, K. et al. (2008). High Prevalance of          Anxiety and Depression in patients with Primary Open Angle glaucoma. J         Glaucoma. 17: 552-7
Malekpour M. Effects of attachment on early and later development.Br J               devdisab. 2007; 53(105):8195.
Mansouri, F. (1998).Simple and multiple relationships between self-esteem,            loneliness and socialanxiety with students’ assertiveness in high schools of           Ahvaz.(Unpublished master’s thesis, IslamicAzad University of Ahvaz).            (Persian).
Mitsonis C, Dimopoulos N, Psarra, V. et al. (2006). Depression and anxiety in          patients with glaucoma: a prospective, case control study Annals of General       Psychiatry 5: 10-20.
Griffin, D. & Bartholomew, K. (1994). Models of self and other fundamental                      dimensions underlying - measures of adult attachment. Journal of Personality        and Social Psychology, 67: 430-445.
Roberts JE, Gotlib IH, Kassel JD. Adult attachment security and symptoms of       depression: Themediating roles of dysfunctional attitudes and low self-esteem.     J PersSocPsychol 1996; 59: 981-6.
Safford SM. The relationship of attachment style and cognitive style to                  depression, anxiety andnegative affectivity.Ph.D. Dissertation. Temple               University, 2002: 12-46.
Tabrett, D & Latham, K. (2009). Depression and Acquired Visual Impairment.             Optometry in Practice, 10;75–88.
.