پروژه بررسی نقش معلم تربیت بدنی در رشد و باورهای دانش آموزان دوره ی متوسطه

تعداد صفحات: 15 فرمت فایل: word کد فایل: 3461
سال: 1389 مقطع: مشخص نشده دسته بندی: آمار
قیمت قدیم:۷,۲۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پروژه بررسی نقش معلم تربیت بدنی در رشد و باورهای دانش آموزان دوره ی متوسطه

    پروژه درس آمار و مدل سازی

    فصل اول

    مقدمه:

    در این تحقیق آماری با بررسی ها و جمع آوری اطلاعات فراوان از دانش آموزان مدارس مختلف در سطح شهرستان ورامین کوشیدیم تا نقش و تأثیر معلم تربیت بدنی را در رشد و باورهای دانش آموزان دوره ی متوسطه مشخص کنیم و با روش های آماری مختلف به انجام این امر پرداختیم.

    طرح مسئله:

    مسئله ی مورد نظر و پیش رو در این تحقیق این است که میزان تأثیر معلم تربیت بدنی در رشد دانش آموزان دوره متوسطه و همچنین در تغییر و جهت دادن به باورهای آنان که یکی از مسائل مهم در این دوره است می باشد.

    هدف تحقیق:

    هدف اصلی از انجام این تحقیق بررسی مشکلات موجود در بین دانش آموزان دوره متوسطه و همچنین دبیران تربیت بدنی آن ها در انجام فعالیت های ورزشی و نبود امکانات کافی و بحث در مورد چگونگی رابطه میان دانش آموز و دبیر در جهت راهنمایی مثبت دانش آموز می باشد.

    اهمیت تحقیق:

    محوری ترین و مهم ترین اهمیت این تحقیق این است که با مکاشفه ی مشکلات موجود در بین دانش آموزان و دبیران وهمچنین دیگر مشکلات بتوانیم در آینده مقداری از این مشکلات را که در حد توان است برطرف نماییم.

    سؤالات تحقیق:

    در این قسمت به معرفی فرایضی که برای انجام این تحقیق انتخاب شده می پردازیم:

    ( فرضیه: حدس و گمان هایی است که برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب و هدف موضوع از طرف پژوهشگر بیان می شود.)

    1-دبیران تربیت بدنی نقشی مستقیم در جهت دهی باورهای دانش آموزان دارند.

    2-با عملکرد خوب دبیران، دانش آموزان رشد خوب و بهتری خواهند داشت.

    3-عدم وجود امکانات کافی برای انجام فعالیت و زمان کافی باعث می شود دبیر تربیت بدنی در رسیدن به اهداف خود دچار مشکل شود.

    فصل دوم: ادبیات تحقیق

    تعریف متغیرها:

    دانش آموزان مورد مطالعه: تمامی دانش آموزانی که در این تحقیق مورد مطالعه قرار گرفته اند در رده ی سنین 14 تا 18 سال قرار داشته اند و از بین دختران و پسران انتخاب شده اند.

    دبیر یا معلم تربیت بدنی: به معلمی گفته می شود که وظیفه اش کنترل و نظارت بر دانش آموزان در زنگ ورزش و راهنمایی آنان در زمینه های اعتقادی و باورهایشان و همچنین مشخص کردن نوع ورزش های انجام شده و چگونگی انجام آن ها می باشد.

    مکان مناسب برای ورزش: به مکانی گفته می شود که دانش آموزان بتوانند در آن به صورت گروهی یا انفرادی با احتمال کمترین خطر ممکن به ورزش و انجام      فعالیت های ورزشی بپردازند.

     

    مروری بر تحقیق های انجام شده:

    فصل سوم: روش شناسی

    روش اجرا:

    در انجام این تحقیق از روش میدانی استفاده شده و در آن شیوه از پرسش نامه های آماری استفاده شده که در بین مدارس متوسطه شهرستان ورامین با همکاری مسئولین مدرسه توزیع گشته و پاسخ داده شده اند که پس از پاسخ دهی آن ها جواب ها در فصل چهارم مورد بررسی قرار گرفته اند.

    جامعه ی مورد مطالعه:

    جامعه مورد مطالعه ی ما نمونه ای از دانش آموزان دوره ی متوسطه ی شهرستان بوده که از بین مدارس دخترانه و پسرانه از انواع مدارس عادی غیر دولتی و نمونه انتخاب شده اند.

  • فهرست و منابع پروژه بررسی نقش معلم تربیت بدنی در رشد و باورهای دانش آموزان دوره ی متوسطه

    فهرست:

    فصل اول:

    1-1 مقدمه

    1-2 طرح مسئله

    1-3 هدف تحقیق

    1-4 اهمیت تحقیق

    1-5 سؤالات تحقیق

    فصل دوم: ادبیات تحقیق

    2-1 تعریف متغیرها

    2-2 مروری بر تحقیق های انجام شده

    فصل سوم: روش شناسی

    3-1 روش اجرا

    2-3 جامعه مورد مطالعه

    3-3 نمونه و شیوه نمونه گیری

    3-4 ابزار اندازه گیری

    3-5 روش آماری

    فصل چهارم: تجزیه و تحلیل

    ارائه و تجزیه و تحلیل نتایج کمی

    فصل پنجم: نتیجه گیری

    تفسیر نتایج ( نتیجه گیری کلی)

    منابع

    ضمائم 

     

    منبع:

    WWW.irandoc.ir

    WWW.peonews.com

    WWW.irarticles.com

    WWW.iran-newspaper.com

    سازمان آموزش و پرورش شهر تهران

پروپوزال در مورد پروژه بررسی نقش معلم تربیت بدنی در رشد و باورهای دانش آموزان دوره ی متوسطه, گزارش سمینار در مورد پروژه بررسی نقش معلم تربیت بدنی در رشد و باورهای دانش آموزان دوره ی متوسطه, تز دکترا در مورد پروژه بررسی نقش معلم تربیت بدنی در رشد و باورهای دانش آموزان دوره ی متوسطه, رساله در مورد پروژه بررسی نقش معلم تربیت بدنی در رشد و باورهای دانش آموزان دوره ی متوسطه, پایان نامه در مورد پروژه بررسی نقش معلم تربیت بدنی در رشد و باورهای دانش آموزان دوره ی متوسطه, تحقیق در مورد پروژه بررسی نقش معلم تربیت بدنی در رشد و باورهای دانش آموزان دوره ی متوسطه, مقاله در مورد پروژه بررسی نقش معلم تربیت بدنی در رشد و باورهای دانش آموزان دوره ی متوسطه, پروژه دانشجویی در مورد پروژه بررسی نقش معلم تربیت بدنی در رشد و باورهای دانش آموزان دوره ی متوسطه, تحقیق دانشجویی در مورد پروژه بررسی نقش معلم تربیت بدنی در رشد و باورهای دانش آموزان دوره ی متوسطه, مقاله دانشجویی در مورد پروژه بررسی نقش معلم تربیت بدنی در رشد و باورهای دانش آموزان دوره ی متوسطه, پروژه دانشجویی درباره پروژه بررسی نقش معلم تربیت بدنی در رشد و باورهای دانش آموزان دوره ی متوسطه
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت